Butiken

Här kan du se i bild (klickbara) vad som finns att köpa under år 2023 i vår butik.

Vit pike
300 kronor.  Klubblogga fram, för- & efternamn på höger ärm och eventuellt PDGA-nummer på vänster ärm
(utan PDGAnr = 260:-) och GLK-logga på ryggen.

Klubbtröjorna finns att beställa på Glk-Produkter Tibro. Öppet 7-16 m-f för utprovning eller maila info@glk.se. Tröjorna är Clique Basic Active. Betalning sker till GLK Produkter.

Svart pike.
(utan PDGAnr = 260:-) och GLK-logga på ryggen.

Hoody med ”mini”-ficka på ärmen, 415 kr:
svart med större klubblogga på ryggen, för- & efternamn på vänster bröst och GLK-logga på ärmen.

Tygmärke till väskan. 20 kronor. Finns som ”klistermärke” (behöver ett xtra lager lim) och med kardborre.

Beställer gör du vi mail: hej@orbitibro.se eller pratar med Niclas eller Göran. Betalar gör du till: Bankgiro: 242-6674 eller Swish: 123 594 96 15

Klubbdisc. 150 kronor. Gold Fuse

Fyrkantigt paraply med klubblogga och antingen med den klassiska texten: Imagine my relief, it´s only casual water. Eller uppstickaren: What a relief, it´s only casual water.
Pris: 300 kronor under 2023

Finns i svart, blå och grå. Beställs på mail: gstedt@gmail.com